poniedziałek, 27 lipca 2015

Wykrywacz kłamstw z Jade


Zanim zaczniesz czytać - mała informacja.
Dziewczyny miały za zadanie wymyślić pytania dla Jade i napisać prawdziwe odpowiedzi. Kiedy zapaliła się czerwona lampka - Jade skłamała, kiedy zielona - odpowiedziała szczerze. W niektórych momentach nie mogłam zrozumieć co mówi, jej akcent jest czasem dość trudny do zrozumienia. Mam jednak nadzieję, że dzięki temu tłumaczeniu będziecie mniej więcej wiedzieć o co chodzi.

*Move w tle*
Dzisiaj Jade z Little Mix weźmie udział w wykrywaczu kłamstw.
*Jesy, Perrie i Leigh krzyczą z tyłu: Woooo! Yeah!*
Jade, poprosiłem dziewczyny o pomoc w wymyślaniu pytań. Czy jest coś o czym mogłaś zapomnieć? Jaka jest twoja ksywka i inne rzeczy na przykład te niegrzeczne na FaceTime. Jak się teraz czujesz?
Jade: Dumna z siebie?
Jesteś z siebie dumna? Dziewczyny mówiły, że byłaś zdenerwowana jak podczas występu.
*dziewczyny mówią z tyłu: Tak, bardzo zdenerwowana. Ona się cały czas denerwuje*
Nie ma się czym denerwować. To jest dowód na to, że jesteś najbardziej szczerą osobą jaka się urodziła. Więc kilka pytań na początek, aby sprawdzić czy wykrywacz kłamstw działa poprawnie.
Czy jesteś gotowa?
J: O, tak.
Jak masz na imię?
J: Jade
*zielony kolor, dziewczyny krzyczą: Zrobiła to dobrze! Aaa! Dobra robota!*
J: Dziękuję.
Jaki jest twój zawód? (Czym się zajmuje)
J: Yy... gwiazda popu.
*zielony kolor, dziewczyny: Wow! To jest takie fajne!*
Przejdźmy teraz do twoich pytań. Jaka jest twoja ulubiona piosenka kiedykolwiek? (wszechczasów)
J: Uu... Salute.
*czerwony kolor, dziewczyny: Coo?! To nasz singiel! Simon Cowell nazwałby cię zakłamanym draniem!*
Zapytam cię jeszcze raz. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
J: Ee... Move.
*czerwony kolor, dziewczyny: Co do cholery?!*
Słyszałem, że Chico Time.
J: To znaczy, lubię tą piosenkę, ale nie nazwałabym jej moją ulubioną.
*zielony kolor*
Już lepiej. Czy twoja ksywka u reszty dziewczyn to Jadey?
J: Nie.
*zielony kolor*
Czy Twoja ksywka to Poopey?
J: Tak.
*zielony kolor, dziewczyny krzyczą: Jeej, dobra robota!*
Powiedz nam dlaczego Poopey.
J: Cóż, bo kiedy jestem zdenerwowana to muszę iść kupę. I to słodka ksywka.
Tak, jest dość urocza. Czy masz dzisiaj bieliznę w stylu Bridget Jones?     
J: Nie, nie mam.
*zielony kolor*
To dlatego, że nie masz dzisiaj na sobie żadnej bielizny?
J: Możeeee nie. Nie spakowałam ich.
*zielony kolor, dziewczyny: Yaay! Wreszcie jesteś szczera*
Czy kiedykolwiek głosowałaś na siebie w X-Factorze?
J: Ph, tak
*zielony kolor, dziewczyny z tyłu: Każdy to robił!*
Czy kiedykolwiek używałaś lub czy nadal używasz FaceTime?
J: Tak
*zielony kolor*
Kiedy ostatnio używałaś FaceTime?
J: W Ameryce.... Ymm. Co?
Kiedy ostatnio używałaś FaceTime? 
J: W Ameryce. Dlaczego?
*zielony kolor*
W Ameryce, tak? To prawda?
Jade: Tak.
Czy było to z członkiem twojej rodziny?
Jade: Ym.. tak.
Jesy: Mam nadzieję, że nie.
*wszyscy zaczynają się głośno śmiać*
Jade, muszę powiedzieć, że jesteś najbardziej szczerą osobą jaką spotkałem. Gratulacje. 
*Jade mówi zażenowana*
J: Chyba zacznę solową karierę.


Wyjaśniam sprawę z FaceTime. Wywiad jest stary, Jade wtedy była jeszcze z Samem. FaceTime to aplikacja przez którą dwie osoby mogą rozmawiać, widząc się. Jesy przyłapała Jade na ''niegrzecznych'' rzeczach, które robiła z Samem przez FaceTime. Nie wiemy jednak czy to w stylu seks telefonu czy to coś innego. :D

    
Bardzo proszę o zostawienie komentarza pod rozdziałem. :) 
- Meg x  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz