wtorek, 7 kwietnia 2015

Hair & Beauty



Q: Jaką radę dałybyście dziewczynom, które nie są tak pewne siebie jeśli chodzi o to jak wyglądają?
Leigh-Anne: Myślę, że to nie ma znaczenia jak wyglądasz, tak długo jak masz w sobie pewność siebie.... Nie wiem, mówię, że nosiłaś coś, więc byłaś pewna, że masz to założyć.
Perrie: Noś to w czymś się czujesz, nie ważne co inni mówią.
Leigh-Anne: Tak, jeśli pokazujesz innym swoją pewność siebie to będziesz wyglądać lepiej.
Jade: Przestań myśleć o tym co inni ludzie będą sądzić o tym jak wyglądasz i myśl o tym jakie jest twoje zdanie. Jeśli jesteś szczęśliwa - załóż to.
Jesy: Tak, ale makijaż to też długa droga.
Jade: Popatrz na swoje inspiracje i na celebrytów, których lubisz czy na kogoś innego u kogo według ciebie ten makijaż wygląda dobrze i spróbuj zrobić to na sobie. To jest to co my robimy, patrzymy na ludzi których makijaż nam się podoba czy sposób w jaki są ubrani i bierzemy od nich wskazówki.
Q: Jaka jest najlepsza porada jaką kiedykolwiek dałyście?
Perrie: Nie używaj chusteczek do twarzy, są naprawdę złe dla twojej skóry.
Jesy: Nie, nie są. Używam ich. Moja skóra jest w porządku.
Perrie: One po prostu ścierają brud z twojej twarzy. Potrzebujesz pełnego nawilżenia i oczyszczenia. Ale nic zbyt silnego, w przeciwnym razie może to źle wpłynąć na twoją skórę. 
Jesy: Ale kiedy używam rzeczy takich jak te to nie dostaję żadnych plam.
Jade: Jeśli zakładasz sztuczne rzęsy, kiedy nałożysz klej zostaw to, aby mógł pozostać chwilę, ponieważ wtedy będzie się lepiej trzymał niż tylko, gdy go nałożysz. Zawsze, gdy zauważysz się rzęsy się ruszają czy nie trzymają prawidłowo, odpuść poprawianie i zostaw je na kilka minut, aby klej zaschnął.
Q: Jaki jest najlepszy sposób na zrobienie makijażu?
Jade: Rób to w etapach.
Perrie: Rozpocznij od bazy.
Jesy: To jak budowanie domu.
Perrie: Najpierw twoje oczy, potem usta czy coś innego. Uderz w to tak jak z muzyką. (Chodzi o to, że tak jak w muzyce trzeba zaczynać od podstaw i robić wszystko po kolei)
Leigh-Anne: Zawsze upewniaj się, że robisz to w dobrym oświetleniu, ponieważ gdy wyjdziesz na zewnątrz może się okazać, że wyglądasz jak Orangina (Jest to oranżada, ale niestety nie wiem jak to przetłumaczyć)
Jade: Robiłam raz mój makijaż w ciemności i potem, gdy w nocy wyszłam miałam za dużo bieli pod oczami, bo w ciemnościach myślałam, że moje oczy są za ciemne, więc je rozjaśniłam i byłam potem jak...
Q: @LittlemixOrion pyta: Kiedy po raz pierwszy zaczęłyście się malować?
Perrie: Byłam spóźnioną gapą jeśli chodzi o makijaż.
Leigh-Anne: Było to bardzo wcześnie, ponieważ robiłam sobie konkursy taneczne kiedy byłam mała i zawsze musiałam mieć całe oczy w niebieskim eyelinerze oraz czerwone usta. Musiało to być kiedy miałam dziewięć lub dziesięć lat. Ale nie nosiłam makijażu w ciągu dnia, to było tylko do konkursów.
Jade: Myślę, że miałam 14 lat.
Leigh-Anne: Miałam wtedy 14 lat.
Perrie: 13
Jesy: 13
Q: @JesyNelsonArmy pyta: Czy potrafiłybyście żyć bez makijażu? 

Jesy: Nie.
Leigh-Anne: Chciałabym żyć bez makijażu, chciałabym żeby on nigdy nie istniał, więc wtedy nie musiałabym go nosić. 
Jesy: Dlaczego?
Leigh-Anne: Ponieważ to jest wysiłkiem.
Jesy: Tak, ale to ładnie wygląda.
Jade: Ale jeśli jesteś naturalna wtedy jesteś sobą. I każdy cię widzi.
Jesy: Tak, ale nie lubisz siebie bez makijażu...
Jade: Gdybym nie nosiła makijażu nie wiedziałabym tego.
Perrie: Byłoby lepiej gdybyście nie były w branży i nie musiałybyście być uzależnione od makijażu, ale to jest fajne. Sprawia, że czujesz się lepiej jeśli chodzi o siebie. Nie ma nic złego w nałożeniu trochę makijażu, aby lepiej się poczuć. 
Jesy: Ale nie wszyscy tak robią.
Leigh-Anne: Wiem, ale to byłoby jednak miłe gdyby właśnie tak było.
Perrie: Byłoby miło gdybyśmy wcale nie musiały.
Q: Pytanie dla ciebie Perrie: Czy masz jakieś rady jak nadać wyrazistość niebieskim oczom?
Perrie: Trochę brązowego koło oczu, myślę, że brązowy cień i trochę czarnej kredki, ale nie za dużo.
Leigh-Anne: Sądzę, że możesz nosić dużo różnych rzeczy.
Perrie: Ale według mnie nie jeśli chodzi o niebieski, twoje oczy nie zawsze będą wtedy podkreślone. Czasami moje oczy wcale nie wyglądają jakby były niebieskie.
Q: Jeśli mogłybyście wybrać jeden kolor na jaki pofarbowałybyście swoje włosy - jaki by to był?
Jade: Niebieski
Leigh-Anne: Mogłabym pójść na karmel (odcień brązu) lub niebieski
Q: Jak wy dziewczyny utrzymujecie wasze włosy takie cudowne, zdrowe i błyszczące?
Jade: Zoe [nasza stylistka] jest odpowiedzią, ona jest niesamowita. I kuracje, dużo dużo kuracji. Nawet jeśli idziesz spać załóżcie na noc specjalną czapkę po myciu. (Jade ma na myśli takie coś http://backtoherroots.com/wp-content/uploads/2014/04/IMG_0690.jpg)
Leigh-Anne: Zasadniczo, gdy myjesz włosy, zawsze upewnij się o ich zdrowie. Mnóstwo jest takich dobrych rzeczy jak na przykład olej Argon. 
Perrie: I kiedy farbujesz sobie włosy musisz również zadbać o zdrowe końcówki. Takie malutkie zakończenia, a mogę doprowadzić do tego, aby wszystko się zepsuło. 
Q: Jak utrzymujecie tak piękną skórę?
Perrie: Cóż, ja nie mam. Ma swoje różne momenty. Wiesz, moja skóra robi to co chce jeśli mam być szczera. Czasami mam naprawdę dobry dzień, czasami mam zły. Ale to przede wszystkim dlatego, że mamy dużo sesji zdjęciowych i dużo się dzieje, pocimy się, nasz makijaż również i cały czas go poprawiamy, aż do skutku. Ale kiedy mamy proste dni, kiedy nosimy mało makijażu - moja skóra jest bez zarzutów. Więc jak widać ma swoje momenty. Myślę, że sen, woda, dobre jedzenie i oczyszczanie swojej skóry. I będzie ona zawsze w dobrym stanie. I nie dotykaj twojej twarzy! Im więcej będziesz jej dotykać tym więcej plamek/krostek dostaniesz.
Q: Więc Jesy, jaki jest twój sekret? Dziewczyny mówiły, że masz świetną skórę.
Jesy: Używam po prostu chusteczek do twarzy.
Q: Jaka jest wasza jedna rada, gdy jesteśmy spóźnieni, ale nadal chcemy dobrze wyglądać?
Jade: Zrób to w samochodzie. (Chodzi o makijaż, ale ja i tak mam skojarzenia haha)
Leigh-Anne: To najlepsze wyjście, gdy jest duży ruch uliczny.
Perrie: Czekasz, aby się zatrzymać na światłach, wtedy to robisz i po prostu czekasz. Czekasz na światła i możesz jechać dalej.





Wywiad z pozoru prosty, ale mi niestety przysporzył sporo kłopotów. :D Po kilkanaście razy sprawdzałam słowo w słownikach... No cóż, nie jest idealnie, ale myślę, że dzięki temu przynajmniej trochę możecie zrozumieć sens tego wywiadu. Co chcecie następne? Przypominam, że nie tłumaczę ze słuchu. Jeśli jakaś Wasza propozycja będzie krótka to przetłumaczę jeszcze dzisiaj, a jeśli nie to w sobotę.



Co więc sądzicie o radach naszych dziewczyn? Korzystałyście z jakiejś lub macie zamiar przetestować? A może macie swoje sprawdzone sposoby? Piszcie w komentarzach swoje opinie! :) Wpadłam też na pomysł, że raz na jakiś czas dodawać będę różne posty dotyczące stylu i makijażu dziewczyn.


www.ask.fm/polskalittlemix lub www.ask.fm/megmeg15


Z góry przepraszam za wszystkie literówki itp.


Pamiętajcie zostawić po sobie komentarz! :)


~ Meg x

 

5 komentarzy:

  1. więcej wywiadów, można ci wysyłać linki do każdego z LM z jakim sie chce czy są jakieś warunki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny warunek jest taki, że nie mogą to być filmiki, bo nie tłumaczę ze słuchu. :) Meg x

      Usuń
  2. właśnie z filmików najbardziej sa ciekawe no ale cóż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę tłumaczyć filmiki, ale pod warunkiem, że będą na nich angielskie napisy. Tłumaczenia będę pisać jednak tu, nie w formie videa. x

      Usuń
    2. to super, dziękuję <3

      Usuń